lördag 11 oktober 2008

Lördag

Då var det lördag och solen lyser med sin frånvaro. Men det är faktiskt riktigt skönt ute ändå. Vi ska ner och titta på Daniels match så vi hoppas regnet håller sig borta.
Fredagen gick sådär med pointsen. Åt 2-3 mer så det gör inget.
Tog mig en härligt rask promenad imorse på 60 minuter. Har ju legat på latsidan hela sommaren så kondisen har tagit stryk en hel del. Det var ett tag sen jag tog denna rundan, senast va när jag hade gått ner ca 20 kilo och då gick jag den på ca 80 min. Så en förbättring är det ju :)

Dags att göra sig i ordning.

Ha en jätte bra lördag

1 kommentar:

Helen sa...

kikar in lite..va du har kämpat duktigt.. måste var härligt att vara i mål.. jag kämpar men kör inte vv dock.. utan håller mig borta från gotta förutom på lördagar.. försöker motionera och äta mindre portioner å byta ut vitt mot mörkt osv..
va skönt att du fixar rundan på kortare tid.. måste känns skönt ha en fortsatt trevlig dag
//Helén