tisdag 30 mars 2010

Vägdag

Tankarna och viljan att där ska stå en sexa på vågen har funnits där hela veckan. Tyvärr räckte det inte riktigt hela vägen. Men trots allt så fick jag ett bra minus (0.6) och nu står det 70.1. Det går iallafall neråt och det är jag riktigt nöjd med!
Nu är påsken snart här och det har ju sina för- och nackdelar. Man träffar nära och kära vilket alltid är mysigt men sen är det allt gott som det bjuds på. Jag har bestämmt mig för att jag ska få unna mig lite gott på påskafton. Man behöver ju inte äta i fem dagar........
Planen är även att jag ska gå på tisdag och kolla av vikten. Vad där ska stå ska jag inte lägga ner så mycket tid på utan jag fortsätter som vanligt!

ha en fortsatt bra kväll

2 kommentarer:

mia sa...

grattis...själv hoppas jag på att det ska stå en 8 när jag väger mig på lördag men jag har ätit massa smågodis på jobbet idag så nu får jag avstå middagen för att ej övestiga för mycket :)så troligtvis blir det ett + istället

Lotta sa...

Grattis till ditt minus. Visst är det så att jag ocksåhåller med dig o att man inte behöver äta i 5 dagar utan jg har bestämt mig för att på lördag och lite söndag har jag lite unnar dagar och då hoppas jag okcås att det är så att jag kan försöka komma ut på en lite längre promenad under söndagn.
Lotta