torsdag 18 mars 2010

Torsdag

Äntligen torsdag, vilket innebär att helgen startar för oss imorgon :)
Det har blvit lite shopping dom senaste dagarna, vilket inte är helt fel. Det blev ett par nya skor till mig som jag ska ha när jag ska ut och powerwalka. Riktigt sköna är dom! Sen blev det en skjorttunika och ett par leggings. Det blev ju en del till barnen med, jag har en förmåga att alltid hamna på barnavdelnigen. Där blev det en vårjacka till Benjamin och en del sommarkläder till både Felicia och Benjamin. Ja och Daniel köpte också lite grann till sig själv :)
Även lite presenter har inhandlats till lillsyrran som fyller år nu den 22. Vi ska fira henne nu på lördag.
Mat och motion går kanon bra. Det har redan hunnits med en del träning i veckan. Motionscykel och 2 pass med pilatesen. Ikväll ska jag och syrran ned och köra ett danspass.

Till middag idag ska jag göra en super enkel och god tacopaj :)
Ha en fortsatt bra dag
Mina nya skor. Här ska det ut och brännas fett hahaha :)

1 kommentar:

Linda sa...

Snygga skor ! Vart köpte du dom?
Jag behöver ett par nya gåskor, får så ont i benhinnorna utav dem jag har o de brukar komma då de är utslitna.

Har du också en dotter som heter Felicia?
Min heter ju också det :)

Kram