tisdag 2 mars 2010

Det blev inget vv

Nä precis som rubriken säger så blev det inget vv för min del idag. Har legat med magkatarr hela dagen plus att jag har en febrig liten kille här hemma. Med andra ord det har tagit på krafterna, så jag hade ingen ork att komma iväg. Min magkatarr verkar ha försvunnit "ta i trä", men lillemans feber är kvar. Så imorgon blir även det en hemmadag. Det enda "kul" som händer är att vi ska hem till min mamma och slänga i en färg i håret - det behövs verkligen!!!!

Har planerat in lite träning i veckan och som det ser ut nu så blir det träning torsdag, fredag, lördag och måndag!! Danspass, gym, motionscyklen och pilates. Så bra kost med detta så ska det bli ett bra minus på tisdag - hoppas jag hehehe!!

Snart är det desperate housewifes, äntligen!!!
Sen blir det faktiskt sängen för mig, är såååå himla trött. Så jag hoppas på en lugn natt!
ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer: