torsdag 4 mars 2010

Riktigt kul

Ikväll har jag och syrran varit iväg på ett danspass. Det var en mix av olika danser. Det tränades kondition och styrka - me like :). Iallafall så var det riktigt kul och svettigt hehe :)
Daniel är nu ledig fre, lör och mån så jag ska hinna med en hel del träning är det tänkt.
Imorgon händer väl annars inget speciellt. Något vi måste göra är gå ut i det fina vädret (som dom har lovat), sen är det veckohandling och sen är det bara fredagsmys som gäller. Tacos och lets dance :).
Lördag är det träning, match, kalas och melodifestivalen. Söndagen är tänkt att vara vilodag, alltså ska det bara mysas med familjen :)

Jag har bojkottat vågen här hemma. Har ju för fasiken blivit helt vågberoende. Väger mig typ var och varannan dag och det funkar inte. Min förra viktresa så vägde jag mig bara på vv och så ska det bli nu också.

Snart criminal minds och sen får vi väl se om man orkar vara vaken eller om det är sängen som kallar :)
Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Cina sa...

Jag hamnade också på ett danspass ( som skulle ha varit afrodans ), men det var riktigt skoj och inte så lätt ... *fniss*