onsdag 31 mars 2010

Ingen ursäkt

Idag när man vakna så regnade den rätt bra och jag blev genast besviken. Min plan var nämligen att jag skulle ut på långpromenad efter att jag hade lämnat Benjamin på dagis. En halvtimme innan jag skulle gå så tänke jag att det är fasiken ingen ursäkt. Hade det varit "gamla" Sara så hade jag defenitivt gått hem och satt mig men så blev det inte :). Det blev en promenad på 70 minuter! HÄRLIGT :))))
Imorgon är det dags för lite dans. Det är nog den roligaste motionsformen jag har gjort och för mig är det viktigt att det är roligt annars tröttnar jag väldigt lätt. En annan sak som också är viktg för mig är varierande träning. Det är nog därför jag varierar min träning så mycket (gym, pass, motionscykel, pilatespass hemma och promenader) annars hade jag bara tröttnat.

Efter att jag har hämtat Benjamin imorgon på dagis börjar vi vårt lilla påsklov. Ska bli jättemysigt.

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Tess sa...

Duktigt att du kom iväg!

Du har helt rätt i att träning SKA vara roligt!

Själv dansar jag bland annat Afrodans som jag tycker är jätteroligt.

Happy Påsk på dig.