lördag 13 mars 2010

Lite stolt får man ju vara :)

Igår var det ju fredag och INGET godis hamna i min mun. Kan inte komma ihåg när det hände senast en fredagkväll. Åt rätt sen middag och kände mig mätt hela kvällen. Visst kände jag ett litet sug när vi tittade på en film men jag nöjde mig med ett glas cola light..... Så lite stolt över sig själv får man väl vara hehehe :)

Idag har jag och barnen varit ute i det fina vädret (daniel spela match). Uppdraget var att hitta en stor fin pinne som han skulle måla. Efter lite lek på lekplatsen och en promenad så hittade vi äntligen den han ville ha :)
Sen gick vi hem för lite lunch och sen var det dags för att måla denna pinne, den blev ju självklart jätte fin.

Ikväll är det final i melodifestivalen och den ska ses hemma hos mamma&pappa. Syrrorna med respektive kommer också ditt.

Ha en fortsatt bra lördag

Inga kommentarer: