torsdag 11 mars 2010

PLANERA

För mig har planeringen varit AO i min viktminskning. Förra viktresan började jag direkt med att planera veckomenyer och veckohandla. Även om jag tycker det är lika trist varje gång så sitter jag ändå här varje torsdag och planerar.
Vissa veckor är jätte tråkiga, jag kommer inte på något gott och äta. Med andra ord ingen fantasi alls. Så är det denna vecka. Sitter här nu och kommer inte på något gott alls. Känns som man äter samma mat alltid.... Jajaj jag får väl leta vidare och se vad det blir för mat...

Ikväll blir det iallafall ett danspass :)

ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Linda sa...

Ja min fantasi är lika med NOLL.
jag tycker jag gör samma mat hela tiden..jag o min dotters pappa är separerade så den veckan hon ej är hos mig är ju dötråkig att göra mat på !! Men nu lär jag ju !
Duktig du är med din planering, det ska jag med börja med.

Kramar