måndag 8 mars 2010

Söndagkväll

Då lider helgen mot sitt slut och jag måste väl säga att det har gått bra med maten. För mig är det en utmaning varje helg. Tycker att det finns alldeles för många frestelser.
Igår var vi allafall på kalas. Det var god mat (lax, kokt potatis, liiiiite sås och en massa grönsaker) och till efterrätt så hoppade jag över tårtan och tog iställer två rutor choklad, fem nötter och några skummisar. Tyckte att det var helt ok!

Idag tog mamma&pappa barnen ett par timmar och på schemat stod städning eller träning men jag gick faktiskt och la mig och sov - det var riktigt skönt!! Så imorgon blir det både städning och träning hehe... Daniel är ledig imorgon så det blir träning på morgonen, så himla skönt att ha det avklarat.

Min faster (som jag var på kalas hos) har lagt upp bilder på sin facebook och som vanligt är man aldrig nöjd med det man ser. Men men jag tänkte bjuda på en ändå


Jag med min dotter

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ni e så fina :D Man kan inte bli sötare än Flisan :P Blir svårt att slå sen när man får egna barn haha. Puss på er

batgirl sa...

Du och dottern är jättefina <3