tisdag 30 september 2008

Tisdag

Ja då var det tisdag. Snart helg igen :) Har nämligen en helg att se fram emot. På lördag ska vi vara barnfria och gå ut med några vänner. (om min förkylning inte blir värre) sen på söndag ska vi ut och äta för att fira pappa. En rolig och mysig helg med andra ord :)
Pointsen går bra och jag är faktiskt riktigt nöjd. Det ända som jag ska komma igång med ordentligt nu är min träning. Älskar ju att träna, ska bra finna tiden till det.
Har prov imorgon och tyvärr känns det väl inte så bra. Är säker på 3 kapitel men det är ett som ställer till det. Jaja vi får väl hoppas att det går bra.

Nu ska jag fortsätta att läsa lite, ja om nu min lilla son vill leka själv. Vi får väl se :)
Sen ska det lagas lax, potatis, sås och grönsaker. Såååå gott. Tyvärr äter man fisk för sällan. Kan ju tyvärr inte äta torsk. Så är det någon som kan något smarrigt recept på lax så får ni gärna dela med er.
Kom på att det var någon som fråga mig om mitt smoothie recept.
Jag tar 2dl lättmjölk (1.5) 1banan (1p) och frysta bär (osockrade 0p) 2.5p allt som allt. "Billig" och god frukost eller mellanmål

ha en bra dag allihopa

2 kommentarer:

moster marie sa...

Vet du hur många points det är i en avocado? Får det till 6 p när jag räknar!! Kan det stämma...Lycka till med provet!

Anonym sa...

vill bara sdäga hej!
prov?
lycka till!

Hörs av mer när jag äntrat sweden o så :) njuter o har det gött o kan intelå¨ta bli attmms blogga :)
KRAM!