söndag 28 september 2008

Helgen

Ja nu är snart helgen över. Har varit en mysig helg :) Solen har varit framme hela helgen och det varit riktigt härligt.
I fredags kom Daniel hem tidigare så jag, syrrorna och mamma åkte ut till väla en sväng. Hittade inget kul - letade i och för sig inte så mycket. Handla istället till vår pappa som fyller år på torsdag. Sen åkte vi hem alla till mamma&pappa och åt. Igår var vi iväg och tittade på Daniel när han spelade match. På kvällen var syrran, mina föräldrar och vi sugna på kina mat så vi spenderade även denna kväll hemma hos päronen.....
I points väg så kan jag väl säga att det har blivit lite för mycket av det goda både fredag och lördag. Men som sagt i dag vaknade jag upp som en viktväktare och tänker även gå och lägga mig som en sådan......:)
Idag har jag och min goa familj har varit iväg och promenarat i skogen och Benjamin fick mata ankorna. Sen åkte vi till Maxi och veckohandla. Resten av dagen ska spenderas hemma. Lite saker att fixa plus att vi har tvättstugan vid fem.

ha en fortsatt bra söndag

Inga kommentarer: