söndag 7 september 2008

Snart tillbaka

Ja tiden den går och det börjar och kännas bättre. Försöker inte tänka på det för mycket. Nu är det fyra dagar sen operation och det göra faktiskt inte så ont längre. Ömar bara lite :(.
Ja som ni alla förstår så har inte points räknats och jag är en sådan så person som äter när jag inte mår så bra. Så hur många kilo som jag har gått upp dom sista två veckorna vill jag inte ens tänka på..... Utan imorgon ska jag börja så smått och räkna points. Jag ska defenitivt inte ställa mig på vågen och bli deprimerad för det utan jag kör pointsräkning nu ett par veckor innan jag ställer mig på vågen.....

Ha det så bra alla
kram

Ett stort TACK till er alla som tänker på mig :)

7 kommentarer:

Cornelia sa...

Tänk verkligen inte på vikt, ibland finns det viktigare saker att fokusera på än ett kilo hit eller dit. Ta det när det känns rätt. Stor kram och pepp
Cornelia

Anonym sa...

Säger likadant...tänk inte för mycket på vikten och VV nu.Finns mycket viktigare skaer än det:)
Kram

Anonym sa...

Tänker på dig! Vikten känns verkligen inte som något du behöver fokusera på nu! KRAM

Fröken Finemang sa...

Stor kram vännen!

Anonym sa...

Skickar en stor kram! Skit i vågen!!

Kram!

batgirl sa...

Kör när du är redo! Huvudsaken är ju att du mår bra.
KRAM

Anonym sa...

Har inte varit inne här på ett tag....så hemskt ledsen för er skull!! Strunta i vågen och fokusera på hälsan och varann nu!! Kramar