fredag 12 september 2008

Hur ligger det till.........

Jo det blir bättre och bättre för varje dag. Hade det inte varit för min goa lilla grabb som jag har här hemma hade det varit ännu värre.
Jag har även börjat ta tag i skolan igen. Tycker att det går rätt bra faktiskt, ska ha prov på måndag så vi får väl se om något har fastnat :)
Points och så går väl så där. Ha inte räknat och tänkt på det för mycket. Jag äter ju fortfarande bra frukost, lunch och middag, det är ju det i mellan som jag ska komma ifrån. Men som sagt jag tar dagen som den kommer och när jag känner mig motiverad igen så är det dags förr vv igen. Som vanligt så saknar jag vv, har ju inte varit där på ett tag nu!!
Vågade faktiskt ställa mig på vågen igår, det var inte så farligt som jag trodde..... alltid något :)

Hade inte så mycket att läsa idag så jag hämtade lilleman vid tolv. Nu nannar han gott, efter han vaknat blir det en promenad till affären. Ska inhandla lite fredagsmys :)

Ha en bra fredag alla
kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att höra att det går åt rätt håll:)
Och visst hjälåer det att du har den lillguldklimpen att ta handom och krama och mysa med(menar bägge nu:)
Ta den tid du behöver så kommer det andra av sig självt.
Kram

Fröken Finemang sa...

ha en skön helg vännen! Kram!

Anonym sa...

Jäkta inte nu tag den tid du behöver så skal du se att det löser sig till sist.. Skönt att veta att det allafall går i rätt riktningt. Ta hand om din familj kramar Cee

Fröken Finemang sa...

Hej pluppan! Hur är det? hur gåre i skolan? MASSAmassa kram!!