torsdag 4 september 2008

ni som undrar....

Ja mitt liv går inte riktigt som jag vill just nu...
För en och en halv vecka sen visade äntligen vårt graviditetstest positivt :). Dagen efter börjar jag och böda igen. :( Men efter lite blodprover så visade sig att mina graviditetshormoner hade ökat och det såg ut som en normal graviditet..... Dagarna gick och jag fortsatte blöda och igår fick jag jätte ont i magen. Jag och Daniel åkte in och besked om att det var utomkvedshavandeskap.
Det blev akut operation... När jag vaknade och kom upp på avdelningen berättade operationsläkaren att dom var tvugna att ta bort min ena äggledare och dom tömde mig även på blod som hade samlats i buken. Mår inte så bra just nu men det onda börjar och släppa (alltid något)
Så min lilla paus kommer bli lite längre än vad jag hade tänkt mig.....

kram kram

7 kommentarer:

Cee sa...

Jag är hemskt ledsen för din skull och jag forstår jo varför du inte orkar med din blogg nu. Ta det lungt och krya på dig. Ja det är jo svårt att skriva något som kan göra dig glad just nu. Tänker på dig kram Cee

batgirl sa...

Skickar en STOR kram och ta det lugnt nu ett tag!
KRAM

Anonym sa...

Usch då stackars dig:( Anade att det var något sådant när du skrev att du inte mådde bra:(
Skickar iväg en massa kramar till dig.
Kram

Anonym sa...

Nej men fy så tråkigt för er! Skickar en massa kramar och hoppas allt blir bättre snart.

Anonym sa...

Jag är så ledsen för er skull. Skickar en stor KRAM!
Annalee

Anonym sa...

Tänker på dig! Krya på dig o ta hand om dig! Kramar

Cornelia sa...

Alla tankar och all styrka jag kan ge skickar jag till dig.
Kram