onsdag 17 september 2008

Fööör långa uppehåll

Ja som ni märker så blir det inte så många inlägg just nu... sorry!! Här är det fullt upp, har mycket med skolan nu. Försöker komma ifatt det jag missade nu när jag var sjukskriven. Hade prov i måndags och ska nu ner vid fem och göra ett till. Hoppas det nu går bra :) Blir alltid så himla nervös när jag ska ha prov:(. Sen är det bara en inlämnigsuppgift kvar så är företagsekonomi A klar!!!

Mat och allt går relativt bra. Nu ska jag bara ta mig tid att gå ner på vv. Får se om det blir nästa vecka, min plan är iallafall det. Plus får jag ju räkna med, men det är ju bättre att ta tag i det nu innan pluset vi alldeles för stort.....
Jag läser alla era bloggar men jag är jätte dålig på att kommentera just nu.. sorry!!

tack alla ni som läser och kommenterar, ni är helt underbara. Hade inte gått utan ert stöd och pepp :) kram kram

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

ah, skolan är ju asviktigt. kämpa på och jag håller tummarna för proven. fek A, yay, gött o ha det klart!! Massa kram!!