fredag 26 september 2008

Tillbaka till det "normala"

Ja vv fick ett litet besök av mig igår. Det gick ju som förväntat. Efter en sommar med massa gott och en hel del "tröstätning" så visade vågen 67.5. Ja ett stort plus men inte över målvikten iallafall. Men det var iallafall -0.8 sen i måndags så jag får väl se det positiva :)
Nu är jag back on track och det känns super bra!!!
Köpte hem lite goda vv barer och även den nya kokboken "smala italien". Såg ut o vara en massa goda recept.
Efter vv mötet så kändes det ännu bättre, motivationen är verkligen tillbaka. Men har man en toppen konsulent så har man :)

Dagen kommer bli lugn. Lilleman är fortfarande hemma, tyckte nämligen det var bäst att vara hemma hela veckan. Men han har varit febetfri i tre dagar plus att förkylningen också är borta. Så vi ska faktiskt ta oss en promenad i det fina vädret till affären. Ska egentligen handla på söndag men min frukt är slut och den kan jag inte vara utan i två dagar....
Min dag kommer se ut så här:
Frukost: smoothie 2.5
Lunch: Pasta med vvpastasås och grönsaker 5
Middag Tortilla rullar med kyckling och sallad 8
3.5 points att fördela på mellanmål och ikväll. Men känner jag mig rätt så blir det 0 points mellanmål och 3.5 till ikväll :)

ha en toppen bra fredag allihopa
kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att se att du är tillbaka nu ;)
Hoppas du får en fin dag idag.
Kram

Anonym sa...

Vad skönt att du är tillbaka och mår så bra igen! Ja, visst är det viktigt att man har en bra konsulent. Tyvärr så slutade min på vår ort, så det blev en annan som inte alls är lika bra. Men vi är några stycken som väger oss så vi har ju varandra, vårt järn-gäng! hihi
Ha en jättebra helg!
Kram, A

Anonym sa...

Hej. Vad du är duktig, jag har tänkt att dra i gång själv nu för våran konsulent är precis dödstråkig och är inte motiverande direkt. Men jag har en fråga om din smothie har du det exakta receptet eller höftar du