onsdag 24 september 2008

Dag 2

Ja dagen igår gick så himla bra. Hoppas på en likadan idag :)
Det gick lite si så där och plugga igår. Det mesta blev gjort när han sov. Idag ska syrran komma hitt ett par timmar och passa lilleman. Ska nämligen ner till läraren och gå igenom nya kapitel. Får även reda på mitt företagsekonomi A betyg. Såååå spännnande *hihi*!!
Tempot är rätt högt men än så länge känns det bra...

Dagen kommer annars vara lugn här. Det blir mycket mys, tvtittande och böcker som blir lästa när lilleman är sjuk. Även lite bus orkas med :)

Dagen i points väg kommer se ut ungefär så här......
Frukost Smoothite 2.5points
Lunch vv wienerkorv, potatismos och broccoli 3points
Middag Ost, broccoli och skinkpaj med sallad 7.5points

Ja 6points över som ska fördelas på mellanmål och något till ikväll. Skulle jag inte orka att äta upp alla så sparas dom så klart :)

Ha en jätte bra dag
kram
-----------------
Liten kvällsrapport.
Dagen har gått super bra. Har ätit bra och nu till kvällen har jag 4.5 points kvar. Tror inte att jag kommer att äta upp dom. Sparar nog 2 st till en annan dag :)
Imorgon tänkte jag åka ner till vv, ja om någon kan passa Benjmamin förstås...... Tycker nämligen att det är dags att ställa sig på vågen och ta tag i det ordentligt...

Var även nere på skolan och gick i genom lite nya saker med läraren. Fick även reda på mitt betyg i Företagsekonomi A kursen :) MVG faaaaan va jag är bra *hihi*! Känns toppen bra :)

ha en bra kväll
kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Mvg:t du e toppen gomman.. även duktigt av dig att ha kommit igång me pointsen igen.. håller tummarna för dig =) puss o kram

Anonym sa...

du e dålig på benjamins blogg inte sett bilder på han på evigheter nu ju.. pussss

Anonym sa...

jo det går bra i skolan men inte vatt där på ett tag.. nope ingen kurs avslutad ännu.. e inte klar me nån förrän innan jul.. får se vad det blir för betyg då..
jo livet pinnar på sakta men säkert eliott har vatt sjuk i snart en månad, går på mediciner nu så får vi se vad läkaren säger i morron.. elr om vi måste va hemma en vecka till..
pusss