fredag 11 juli 2008

Underbara fredag

Då var det helg och jag är ledig fre, lör och sön. Så mysigt så :) Steg upp tidigt idag i och med vi hade tvättstugan. Men det gjorde absolut ingenting. Man får ju ut mycket mer av dagen när man inte sover bort den :)
Vi haft en mysig dag :) Lite tråkiga saker har vi även gjort idag så som tvättning och veckohandling. Sen packade vi in oss i bilen och åkte ner till Landskronafestivalen. Vi bara strossade runder lite och gick en runda på tivolit. Försökte vinna lite choklad (tur att det inte blev någon vinst, hade förmodligen ätit en hel del då....) Sen åkte vi hem till mina föräldrar och spenderade kvällen där. Där bjöds det på fajitas. Gott, enkelt och rätt billigt i points :)
Imorgon ska vi samlas ett gäng från gården här och grilla. Hoppas verkligen vädret blir bra. Så imorgon går det nog åt en hel del points, men det är helt ok med tanke på att jag har skött mig hela veckan (förutom lite nu på kvällen. Det slank nämligen ner liiiite godis :) )
Sen är min plan att det ska vara skärpning sön, mån och tis för på onsdag ska Jag, Daniel, syrran och hennes kille på stand up festivalen. Och där blir det god mat och dryck. Så lite extra motion får vi nog sätta in på schemat......

Nä dags att väcka daniel på soffan och krypa ner i sängen. Nytvättade lakan, såååå skönt!!!! :)

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Cornelia sa...

Nu kunde jag inte låta bli att läsa Landskronafestivalen i din blogg... Bor ni i Skåne?