torsdag 3 juli 2008

Sorry

Ja verkligen sorry. Det var alldeles för längesen jag skrev här. Vill ju inte mista mina underbara läsare :) Ja det har varit jobb tisdag och onsdag och idag har jag varit ledig. Och vilken tur vi har haft med vädret. Varmt och skönt :) Så vi har varit ute hela dagen och bara njutit.
Sen var det hem snabbt och göra sig i ordning i och med jag skulle väga nere på vv idag. Vägde även mig och visst blev det plus. Varför?? Jo har ju defenetivt ätit mig till det plus en annan liten sak är ju andledningen. Men det är min lilla hemlighet fortfarande :)

Nu är det jobb fre, lör och sön 7-16. Helt ok!! Cyklingen går bra. Verkligen skönt att cykla plus att det är ju gratis motion :)
Imorgonkväll är det kalas för Daniels lillebror, annars så kommer helgen vara lugn.
Nästa vecka har jag en riktig "gotte" vecka. Jobbar endast ons och tors *hihi*....:)

Ha en fortsatt bra kväll

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm vad kan detta vara?? * nyfiken* hihi
Kram

Anonym sa...

Hm, jag tror jag förstår... eller? Chansar med ett grattis iallafall! :)

batgirl sa...

Jag tror att jag kan ana oxå...
Vi får väl se om det är vad jag tror...

Fröken Finemang sa...

men sara!!
:D
Jag hoppas jag tror rätt..

Puss o kram o ha en underbar helg!