onsdag 16 juli 2008

Tråkigt

Ja det är väl det rätta ordet nu när man har legat sjuk sen i lördag. Börjar och känna mig bättre och även febern är borta, vilket gör att man är piggare. Lite sur är jag också med tanke på att vi skulle iväg på standup fetivalen idag, men tyvärr blir det inget för mig. Daniels bror köpte min biljett istället så jag och lillemannen ska vara hemma själva och mysa istället :)
Även idag blir det en hel del vila. Måste bli frisk nu så jag kan jobba......
Blir ingen vägning denna vecka i heller. Men nästa vecka så bara måste jag komma iväg. Är även bra att väga sig innan man ska gå på HBG festivalen i några dagar. En av årets stora höjdpunkter i denna staden så vi hoppas verkligen vädret blir fint!!!! Sol, sol o sol:)

Nä dags att vila lite
Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Cornelia sa...

Där ser man, jag hade ingen aning om att du var skånetös, ja då är det ju inte så långt mellan oss :-)
Krya på dig nu,
Kram kram