måndag 21 juli 2008

Lång helg

Oj vad tiden går. Såg att det va i Onsdags jag skrev. Jag är frisk nu iallafall, är bara lite förkyld. Har även jobbat fre, lör, sön och idag. Är ledig nu i två dagar och det ska bli riktigt skönt.
Det cyklas fram och tillbaka ifrån jobb och även på jobb blir det cykling mellan alla vårdtagare. Får väl erkänna att det är den enda motion jag får just nu faktiskt. Med pointsen ska vi inte ens gå in på. Fattar inte riktigt vad jag håller på med. Varför ska det vara så jäkla svårt bara för att det är sommar. Vill inte ens ställa mig på vågen just nu utan jag tar tag i det efter sommaren, närmare bestämt vecka 34.... Hoppas att det går bättre för er!!!

Imorgon på dagen blir en lugn dag och på kvällen ska vi hem och äta middag hemma hos min faster. Onsdag ska det bli fint väder, så då hade vi tänkt åka en runda till skånes djurpark.
På torsdag börjar HBG festivalen. Som det ser ut nu så ska vi ner där både fredag och lördag. Ska inte lämna bort Benjamin så det blir en lugn festival i år. Men det kan ju vara mysigt det också :)
Syrrorna och mamma är på cypern just nu och jag ångrar djupt att jag tacka nej till att följa med. Hade varit skönt att komma bort ifrån detta "höst" väder och bara ta det lugnt. Men men en resa till höst kanske det blir. Kan ju vara en sporre att träna till det sista och kanske gå ner ner några trivselkilo till......

Nä nu ska jag fortsätta att heja fram vårt HIF
Ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer: