tisdag 8 juli 2008

:(

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har inte haft någon lust att skriva och defenitivt inte haft någon lust att tänka på mina intag. Den lille söta "saken" ville inte stanna kvar i min mage och är nu borta. Andra gången på ett halvår, å det har tagit musten ur en... Men men nu är det bättre och jag vet ju att detta hände för att det var något som inte stämmde.
Det är ju bara till att försöka igen plus att vi har ju våran helt underbara son (så vi vet ju att det fungerar :) )
Känner även att jag måste ta tag i mitt mat och godisintag innan jag låter det flippa ut totalt!!!

Ledig idag vilket innebär mys med familjen.
Ha en fortsatt bra dag

----------------------
Då var denna dagen över och med tanke på att jag har gått upp ett par kilo så ska jag bara äta nitton nu. Vill gärna tappa dom ju :) Jag har inte lyckats hålla mina points nu på tre fyra veckor. Men idag så blev det bara nitton, fasiken va bra jag är *hihi*!! Nä men det känns iallafall bra och jag känner mig faktiskt motiverad till att tag i detta....
Nu ska jag och Daniel gå och lägga oss och titta på "Juno". Någon som har sett den???
Imorgon är det jobb mellan 7-16. Hoppas det inte öser ner så man kan cykla på sin fiiina cykel :)

Ha en fortsatt bra kväll

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan vännen! Usch de är inge kul när sånt händer men som sagt så är det juh något som inte stämmer, tyvärr..... Lycka till i fortsättningen:) Skam den som ger sig! Lycka till!!
KRAAAM på dig o ta hand om din älskade familj:)

Fröken Finemang sa...

Helt otippat så har jag sett Juno ;) vad tyckte ni?

Tråkigt vad som skedde med sötsaken, men kämpa vidare som sagt.. Kramkram!

Ta tag i points o grejjer. Ja.. Här med. ! Ska hålla mig hemma ett par dagar se till att jag fixar det så man kommer på rätt väg igen..

Du.. Sköt om er! kram!

Anonym sa...

Uch, så tråkigt! Hoppas det snart bor en liten frisk en där inne snart.

Jag har sett Juno: Älskar den verkligen! Skrev om det i min blogg också http://systerystern.blogg.se/.

(Det är ju jag som hade bloggen Superviktigt! förut men var för lat och omotiverad för att hålla två bloggar vid liv.)

Lycka till nu med allt!

Anonym sa...

Nej, vad tråkigt! Hoppas ni har kraft att kämpa vidare. Stor kram!