måndag 14 juli 2008

Sjukling....:(

Ja då ligger man här i sängen och tycker synd om sig själv... förkyld, ont i halsen och hela kroppen. Har åkt på någon tråkig influensa. Ja det är vila som gäller här....

Annars så funkar det väl bra med points och så. Det är lite från dag till dag. Beror lite på vad man ska göra och vad man är bortbjuden på. Sommaren är ju fylld med frestelser och skulle vågen visa lite plus efter sommaren så tar jag tag i det till hösten. Känner att man måste få leva och unna sig lite av det goda.....

Hade super trevligt i lördags på grillfesten. Vi hade verkligen tur med vädret och kunde sitta ute hela kvällen. Började redan känna mig dålig på dagen så det gjorde det i och för sig inte bättre att jag satt ute så länge, så jag får väl skylla mig själv.....
Igår låg jag i sängen hela dagen och likadant idag. Så jag har ju inte så mycket intressant att berätta....

Har ätit dåligt hela dagen men nu börjar jag bli riktigt hungrig. Tur att Daniel står och gör köttfärslimpa, kokt potatis, kokta grönsaker och sås. Ohh så gott det ska bli :)

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Cornelia sa...

Åh din stackare. Krya på dig
Cornelia