måndag 28 juli 2008

Den där vågen.....

Ja usch fy fasiken, det var verkligen inte roligt att ställa sig på vågen imorse. Jag har ju verkligen ätit av allt onyttigt dom senaste veckorna och idag hade vi ju bestämmt oss för att nu får det vara nog. Vågen visade iallafall för mycket och man kan väl säga som så här... Det är verkligen inte svårt att gå upp i vikt...
Dagen har gått bra när det gäller points och motionen är också avklarad. Jag är stenhård med räkningen och allt skrivs upp som åker in i min mun!!! Nu ska några kilo bort. Mina mål denna vecka är att gå ner 0.5-1 kg. Hålla pointsen och motionera 3-5 dagar. Det fixar jag ju lätt *hihi*

Helgen har varit kanon. Vädret har varit strålande (det är det fortfarande:) ). Det har ju varit festival i stan och i fredags åkte vi ner med lilleman efter att jag slutat jobba. Vi strossade runder, åt gott och bara myste! På lördagen var vi sugna på att vara lite barnlediga :) Vi tog det rätt lugnt. Åt och drack gott med några härliga vänner :) Inget direkt festande utan hade hur mysigt och trevligt som helst!!
Igår blev det stranden hela dagen. Åhhh vad jag älskar sommaren :) (Ja när det är sol&värme)

Nä dags att krypa in till Daniel i soffan
Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

batgirl sa...

Ja usch! Varför ska det vara så lätt att gå upp i vikt för? Jag har oxå lite att kämpa med nu till vv öppnar igen. Har blivit lite för mycket av det goda...
Nu fortsätter vi kämpa! Vi är ju bra på det :)