onsdag 9 juli 2008

Onsdag

Då var även den här onsdagen över. Det har gått bra med points och även motionen faktiskt. Det har blivit 30 minuters cykling (fram och tillbaka ifrån jobb) och sen blev det en 45minuters promenad på kvällen. Riktigt härligt! Har även funderat på vad jag ska göra när mitt träningskort går ut i augusti. Funderar på att börja och motionssimma......

Jobb imorgon mellan 7-16, sen är jag ledig fre, lör och sön. Sååå skönt :)
Daniel och lilleman ska iväg på en liten utflykt imorgon med farfar (benjamins) och gänget :). Hönsmamma som man är så har jag packat väskan och sagt typ hunda gånger vad han ska tänka på och vad som är viktigt. Men jag vet ju att Daniel är vår lilla superpappa men jag är lite fjantig när det gäller sånt. Vill gärna ha koll på allt. Hade gärna följt med, men jobbet går tyvärr före....

Dags att krypa ner i sängen..

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Jobb i helgen eller ledigt? Oavsett, ha så himla skön helg. Mailar receptet sen tror jag, om jag hittar din mailadress ;) annars skriver jag här :D