torsdag 20 december 2007

YES!!!!!

Yes idag fick jag min åttonde stjärna. plus att jag nådde mitt lilla delmål på 10kg. 0.7 ner visade vågen idag. Och jag är skit glad!! :) 24.5 totalt!!!!
Jag brukar ju alltid belöna mig med något när jag får en stjärna och det brukar absolut inte vara mat. Men med tanke på att det är jul, som jag absolut älskar!! Så blir det faktiskt det denna gången.. Jag ska unna mig att äta gott inom rimliga gränser..

Ha en fortsatt bra kväll allihopa!!!
Nu ska det veckoplaneras och äta lite popcorn :)

Tack alla som stötar och peppar mig.. Ni är helt underbara, ni vet vilka ni är :) stor kram på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

*gottgottigttgott*
Grattis! Vilken kämpe du är! Härligt att få så bra innan jul! :)
kram!

batgirl sa...

Åh,va´bra! Grattis,grattis!
Men du har ju kämpat oxå!
Kram på dig