lördag 22 december 2007

Imorgon.....

ska vi fira jul hemma hos mina föräldrar. Jag längtar!! Där hemma blir det mycket magra alternativ, så det kommer nog bli den juldagen som jag kommer äta lite mer än vad jag kommer göra dom andra dagarna :)
Igår tog vi en promenad på cirka 1 timme, himla skönt men kallt!!! Tog ett par timmar innan man fick upp varmen igen...
Idag hoppas jag på att klämma in ett motionspass med cyklen, men som sagt man har ju lite och göra nu innan jul.
Men om jag inte hinner skriva nu under juldagarna så får ni alla ha en riktigt GOD JUL!!!!
Se nu till och njut ordentligt..
"Det är inte mellan jul och nyår som du går upp i vikt, utan mellan nyår och jul"

STOR KRAM TILL ER ALLA

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul min vän!
Många kramar!

batgirl sa...

God Jul! Och nu njuter vi av julen...Kram