torsdag 20 december 2007

Idag är det vägning......

Jaha Torsdag..igen!! Vilket innebär att det är vägning. Jag är lite nervös,men det har jag varit nu dom sista gångerna tycker jag. Hoppas att det går bra iallafall, ni får hålla tummarna. Måste ju nå mitt delmål!!!!!
Iallafall så kommer det bli en lugn dag idag. Ska bara ut och leka med sonen, så idag blir inte i heller någon speciell motion. Men imorron måste jag...vill ju ha lite extra points o äta till julen... :)
Så min planering för motion dagarna innan julen börjar ser ut så här...
fre 30-45min på motionscyklen
lör. promenad. 30-45min på motionscyklen
sönd. Hoppas jag på att jag hinner med en promenad innan det är dags att fira jul hemma hos mina färldrar.

Uppdaterar senare om hur det gick......
ha en toppen bra dag allihopa!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

OOOH! *nervös* hihi Hur gick det tro.. =) Eller du har väl inte vägt dig än.. Men ändå :)
Lycka tilliaf!
kram kram!

batgirl sa...

Jag är oxå nyfiken...Men jag tror att det har gått bra för dig, du är ju så duktig på att motionera...
Kram