måndag 17 december 2007

Oj då...

Har inte skrivit på hela helgen ser jag :)
Här är iallafall allt bra. Idag har jag jobbat som vägare på vv, det var faktiskt kul. Kändes bara konstigt att stå brevid vågen och inte på.
Helgen har varit bra, kanske för lite många skumtomtar men annars en toppen helg. Jag har faktiskt tagit det lugnt med motionen i helgen. vilket gjorde att jag fick dåligt samvete imorse, så jag stack ner till gymmet och körde 45 minuter :)
Då var det snart jul och mitt lilla delmål på 10kg hoppas jag att jag når på torsdag. 0.2 kvar!!!
Nä dags att krypa ner i soffan med ett gott vv choklad och ett glas lightmust och titta på CSI.
Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Anonym sa...

oh oh :) 0,2 kvar! Det fixar väl Vägare Sara :)
håller tummarna!!
Tack för stöd o uppmuntran! Betyder SÅÅÅ mycket!