fredag 14 december 2007

FREDAG!!!

Så skönt att det är fredag!!!
Idag har dagen börjat bra. Jag har redan varit och tränat en timme på gymmet, så himla skönt!!
Och nu har jag precis ätit lite lunch...Gott!!
Idag ska jag på vägar utbildning. Får väl se om det är något för mig. Jag tycker ju om att jobba med människor så det blir säkert toppen bra :) Efter utbildningen står en härlig middag och väntar på mig. Mager potatisgratäng med en god bit kött, sås och en härlig sallad :) Sambon ska laga :) Skönt o slippa ibland :)
Ni får ha en riktigt bra fredag allihopa!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

HeJ!
Helgen är bra!Vaknade hos Mor imorse efter en trevlig kväll med mammasällskap :) Efter frukosten så tog vi oss en halvtimmespromenad ner till byn 3500 steg och blev upphämtade där för att åka hem med mig o mitt "Nya" badrumsskåp, lunch här hos mig o annat fiande o nu återstår att fylla skåpet.. Inga problem.. bara hoppas allt får plats!
igår va de "gång i trappor" o julklappsshopping:), magevärken va borta igår, och tänkte göra ett sånt pass imorgon:)
Annars är det lugnt och fint och inget värst på g!
Hoppas du har en härlig lördag!!o söndag! =)
Kram!