lördag 8 december 2007

Julbord

Då var det lördag vilket innebär att det är julbord ikväll. Jag tycker faktiskt inte att det ska bli "jobbigt" med maten, utan jag har en rätt så klar blid av vad jag ska äta. lite klar sill, lax, en god macka, skinka och lite grönsaker. Till efterrätt blir det lite frukt. Ska faktiskt inte dricka någon alkohol utan det blir julmust light.
Idag började jag med att hoppa upp på min motions cykel och avverka 30 minuter. Känns bra att ha lite extra points till kvällen :). Nu ska det packas lite saker till sonen som ska sova hos mormor & morfar.
Ha en super bra lördag allihopa!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå min vän!
Jo här är allt bra, känns bra med dagens planering :)
Kul med Julbord, låter dessutom som en härlig plan du har också! Ha en supertrevlig kväll! !kram!