fredag 7 december 2007

Besviken....

Ja det kan man väl säga efter resultatet igår. -0.2 ner igen!!!! Men men jag får lyssna på min konsulent som sa, "att om man gör förändringar så kan det ta någon vecka innan resultat visas". Jag lyssnar på honom och hoppas på bättre resultat nästa vecka.
Jag kör på som vanligt och bryr mig inte om det tråkiga minuset utan tar nya tag. Känner mig just nu super motiverad!
Idag startade jag dagen med en god frukost sen städade jag undan här innan det var dags för att hoppa upp på motions cyklen. Nu är även lunchen nere och snart ska jag iväg och veckohandla. Lika bra att äta innan man handlar, annars så vet man inte vad som åker ner i kundvagnen.

Ikväll blir det hemmagjord pizza med en god sallad till idolfinalen med familjen, mys pys :)

Ha en jätte bra fredag allihopa!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

förstår besvikelsen! Men å andra sidan som vi måste komma ihåg, minus är minus!! du har gjort en fantastisk viktminskning hittills o är redan supersnygg!

Härligt med familjemys o pizza till idol!
Här blir de kasslergratäng o eget mys med tända ljus framför detsamma! =)

mÅnga kramar vännen! Du är bäst!

batgirl sa...

Jag tror att din kropp just nu "bygger" muskler, eftersom du rör dig så mycket mer nu. Och som vi vet så väger ju muskler mer än fett. Snart så visar det mer neråt igen. Jag lovar. Men du är ju superduktig som har kommit igång med motionen. Jag behöver en rejäl spark i baken just när det gäller den biten.
Ha´en bra helg!
Kram