tisdag 11 december 2007

30 kilo!!!

Då var det tisdag och jag och syrran ska äntligen ner på gymmet idag. Ska bli så skönt!
Det är tur att jag har motionscyklen här hemma när man inte "orkar" åka iväg! Plus alla härliga promender som man kan ta!
Allting flyter annars på och det känns faktiskt riktigt bra.

Satt och fundera igår på vad jag vägde när jag fick min son, och med tanke på att jag tappade sju kilo innan jag vägde in mig på vv så har jag alltså sammanlagt gått ner 30 kilo. Exakt 30!!! Helt sjukt, jag kan inte riktigt fatta vad jag har gjort. Och ibland får jag titta riktigt ordentligt i speglen, för ibland så ser jag fortfarande mig som "tjocka sara". Med tanke på att man har gjort det i 24 år så är det svårt att se något annat.

Nä dags att laga lite middag så man slipper det när man kommer hem från gymmet.
Ha en toppen dag allihopa!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

helt sjukt! helt fantastiskt sjukt! fasen va duktig du är!
Va de graviditetskilon som fått brt eller va de kilon som va där även innan du blev gravid?

inspirerad blir jag iallafall! KUL!
GRATTIS är nog ett rätt ord! kram kram

batgirl sa...

Jag har oxå varit på dom "högre höjderna". Vägde in mig på vv första gången på 92,5. Och idag ligger jag på 69. Jag gjorde precis som du att jag gick ner ca 7kg innan. Så summan av kardemumman blir ca 30 kg. Fast det är svårt att fatta att man var såå stor. Men jag kan heller inte förstå i mitt huvud nu att jag faktiskt är smal. Men vad duktiga vi är som faktiskt har lyckats att gå ner så mycket! Men det är ju några jobbiga kilon kvar att ta tag i. Lycka till mot målet för det är ju dit vi ska! Jag SKA bli guldmedlem denna gången även om det kommer att ta tid...
En stor kram

Cee sa...

Oh det var duktig 30 kg det är mycket. Bra jobbat. Skal bli skönt när jag själv har gått ner så mycket men där är lång väg ännu... Hittade hit medans jag surfade runt blandt andre viktbloggare. Man får så mycket insperation av att läsa andras framgångar. Lycka till med resten det fixar du.
Mvh Cee
http://viktresan-cee.blogspot.com/