fredag 5 november 2010

Viktrapport

Godmorgon! Underbara fredagen är här :)
Min lilla tjej förstod inte riktigt att vi va lediga idag så vi gick upp vid halv sex. Är i och för sig rätt skönt att komma upp i tid ibland, synd bara att hon vill det alltid......
Iallfall så var det ju vägning imorse. Rätt skönt o se att man kan gå ner utan motion.
Vägde mig i söndags och då visade vågen 68.3 :(.. Idag va det lite bättre siffror, 66.7 :))). Minus 1.6 på så få dagar är ju inte illa.
summeringen av dessa dagar är att det har gått kanon bra. Allt som har åkt i munnen har räknats och skrivits upp, vattenintaget har jag ökat på och godiset har lyst med sin frånvaro. Det är nu den största utmaningen kommer, helgen!!! Ja jag har väl ingen speciellt plan, bara att allt ska skrivas upp och godis får jag äta om jag har propoints över till det.

veckohandling står på schemat i dag och resten av dagen är det bara mys med barnen.
Hemmagjord pizza ikväll o idol, låter inte helt fel :)

ha en fortsatt härlig fredag

Inga kommentarer: