tisdag 23 november 2010

Tisdag

Är väldigt stolt över mig själv att jag lyckas undvika sötsaker på vardagarna. Men i och med att jag ger mig tillåtelse att äta det på fredagar och lördagar gör att jag då passar på. Vilket resulterar i att jag äter för mycket. Känner att jag måste hitta en balans.... Hoppas på att den helgen som kommer nu blir bättre.

Vår nya lägenhet går det framåt med. Det börjar likna ett hem nu och det är rätt skönt med tanke på att vi ska flytta in på söndag.
Har packat allt förutom det nödvändigaste plus barnens rum, flyttstädningen har börjat så smått.
Full rulle med andra ord :)

ha en fortsatt härlig tisdag

3 kommentarer:

JD | - 27 kg! sa...

låter bra att du klarar dig utan på dagarna iaf :)

Jessica sa...

Va kul att ha hittat din blogg!

Verkar bra, så jag ska fortsätta läsa. Vi verkar vara i lite samma livssituation med barn och intresse för att träna! Länkar dig på min blogg så kommer jag ihåg att kika in emellanåt!

Du verkar ju ha klarat viktnedgången superbra! Grattis och lycka till i fortsättningen!
Hur tycker du det lyckas att kombinera barn o träning? Hur mycket tränar du? Jobbar du regelbundet?
(Nu har jag ju inte hunnit läsa din blogg så mycket ännu!)

Jessica sa...

Skulle även skriva att jag oxå har svårt att lämna godsakerna på helgerna! Att inte äta så mycket alltså. Kan just och just låta dom vara under vardagarna men på helgerna smäller det... måste försöka lite mer just nu för tillfället!!