måndag 8 november 2010

Måndag

Helgen har gått och det har bestått av lite godsaker om man säger så :). Lite godis, en bit paj med vanlijsås och hämtemat en dag. Jaja får hoppas att det inte gör allt för stor skada på vågen, men det får vi se på fredag.
Jag ska väl inte påstå att jag är jätte nöjd med helgen men men så är det ibland. Något som är positivt är att jag började o räkna propoints direkt imorse och godis blir det inget.....
Något jag ska göra för skillnad nästa helg är att jag ska väga upp exakt det godiset jag får äta och när det är slut så är det slut.....

Något annat som också hände i helgen är att något hände med min rygg och höft. Har haft lite ont i ländryggen en veckas tid men något har nog hoppas fel nu. Plus att min högra sida av höften är högre upp än den vänstra - ja det gör riktigt ont! Har varit iväg o försökt och "knäcka" rätt den och det behövs ett par gånger till. Kommer inte jätte lägligt just nu med tanke på flytten men men det löser väl sig. Min underbara mamma har iallafalla varit en ängel och hjälpt mig hittintills...

Nu biggest loser :)
ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Cornelia sa...

Inte kul med din rygg där, hoppas verkligen att det blir bättre snart. Håller alla tummar. Kram på dig