måndag 1 november 2010

Inte enkelt??!

Velar fram och tillbaka hur jag ska bli av med mina sista kilon. Har varit inne på att gå med i viktklubb, funderade på om jag skulle byta ut några måltider med naturdiet eller om jag ska köra GI eller lchf och jag har bestämmt mig att det inte blir något av det. Orkar inte räkna kalorier, vill inte dricka mina måltider och kolhydrater vill jag kunna äta.
Så valet är ju enkelt, jag kör vidare på viktväktarna! Jag känner mig trygg med det och jag vet ju att det funkar.
Planen är
-att hålla mig till mina 29 dagliga i veckan
-ska jag äta mina 35 VB så får det bara göras på helgen eller vid speciella tillfällen
-minska på kolhydraterna. Jag svullnar upp oerhört mycket av det så middagen på kvällen blir det mer grönsaker till maten istället.
- Öka mitt vattenintag. 1.5-2 liter om dagen
-minst 3 dagars motion. Detta brukar inte vara något problem för mig men under denna månaden vet jag att det inte kommer att bli så. Daniel jobbar och när han inte gör det så renoverar han vår nya lägenhet. Jag tar hand om allt här hemma med allt vad det innebär plus att jag ska packa och städa. Så ja det är en stressig månad!
-Inget godis i veckorna. Detta kommer bli den största utmaningen för mig men jag SKA lyckas eller rättare sagt jag MÅSTE klara det.

Är hur taggad som helst, så detta ska gå :)

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: