torsdag 11 november 2010

Torsdag

Va och knäckte rätt min rygg, höft o lite andra fel "saker" idag. Nu ska allt vara på plats igen och jag hoppas att det förblir så :).
Fredag imorgon (igen), men det är helt ok. Älskar när det är fredag, en mysig dag helt enkelt. Något annat som också är spännande på fredagar är att jag väger mig :). Inget Godis har det blivit i veckan. Är faktiskt riktigt imponerad av mig själv. Det har inte varit jobbigt alls förutom idag då jag är så sugen på att ta en lite skumtomte som ligger uppe i mitt skåp. Va och tittade på honom ett litet tag (haha), men bestämmde mig för att spara mig till helgen då jag tillåter mig själv att äta. Tog en clementin istället, tur att dom små rackarna finns :)

lilltjejen hade feber innan jag la henne, hoppas bara på att det är en dum tand som ska komma och inget annat.
Annars så är det bara veckohandling imorgon, förhoppningsvis komma ut med barnen en sväng om Felicias feber är borta och sen är det fredagsmys som gäller. Någon god mat och IDOL.
På lördag ska vi träffas alla (min familj, mostrar och morbror och några andra) och tända ett ljus för min fina morfar som skulle fyllt år. Sen ska vi träffas alla hemma hos mamma&pappa för en bit mat.
Kommer bli en härlig och mysig helg med nära och kära :)

kram

Inga kommentarer: