fredag 19 november 2010

Fredagsmys inomhus....

Snön den faller (lägger tyvärr inte sig) och jag får en sån mysig känsla i kroppen, snart är det jul!! :)).
Idag skulle Benjamin varit på spökfest på dagis och jag o Felicia skulle myst på väla med mamma&syrran. Men istället ligger stora killen i feber. Han var som sämst igår och väldigt hängig men mycket bättre idag. Hoppas bara på att han inte har feber imorgon, han vill ju inte missa avslutningen på fotbollen. Så idag blir det fredagsmys inomhus!
Så dagen kommer väl att bestå av en massa bus, mys, vila, tvätta, packa :)

Ikväll ska golvet läggas i köket så köket kan sättas upp imorgon så det blir bara jag och Benjamin som får mysa i soffan (Felicia brukar somna vid sju tiden). Förmodligen blir det IDOL eller så blir det den nyinköpta filmen "tomtetass"...

Sen får vi inte glömma min lilla viktrapport :). Vågen va snäll idag och visade 65.2. Med andra ord -0.9, känns så jäkla bra :))!!! Har ju haft ett litet mål på 65kg till den 3 december då jag, mamma o syrrorna ska till Göteborg. Ser rätt så lovande ut än så länge....

ha en fortsatt mysig fredag

Inga kommentarer: