tisdag 16 november 2010

Kök :)

Idag va vi iväg på IKEA och köpte nytt kök till vår nya lägenhet :). Alltid roligt med nytt!
Flytt om tio dagar och det börjar bli lite nervöst, kommer vi att hinna är den eviga frågan??! Hoppas!! Något annat som jag också ser fram emot är att börja o träna igen. Jag brukar ALDRIG skylla på att jag inte har tid, jag tar mig alltid tid att träna. Men nu finns det verkligen ingen tid. Plus att min rygg är inte helt ok än. Men detta är ju bara under en månads tid så det är helt ok.

Helgen som varit gick väl inte som planerat (som vanligt), eller rättare sagt så hade jag väl inte planerat så jätte mycket. Men jag åt en del gott så man kan väl säga att alla mina VB gick åt plus lite till. Men igår (måndag) va det tillbaka till vardagen, med andra ord: allt skrivs upp, allt räknas, godis är tabu och jag får endast äta mina 29 dagliga....
Får väl se vad helgens synder ger för resultat på vågen på fredag :)

Fixa till lite morötter och krypa ner i soffan, snart är det Desperate housewifes :)
ha en fortsatt skön tisdagskväll

Inga kommentarer: