onsdag 2 december 2009

Onsdag

Imorse när man tittade ut så var det alldeles vitt och frostigt ute :) Så himla mysigt! När vi gick till dagis så märkte man att det är december månad..
Efter dagis lämning så tog vi en promenad bort till city cross. Glömde handla lite saker igår när vi var på maxi (tur att man har affärer nära).
Sen gick jag hem och kröp upp i soffan med min nyinköpta tidning :)

Idag är det föräldrarmöte på Benjamins dagis. Söta mamma ska sitta barnvakt så både jag och Daniel kan gå.
Om det inte blir för sent så tänkte jag hoppa upp på motionscyklen när jag kommer hem. Kommer nog inte hinna att gå på gymmet mer denna vecka så det är tur att jag har cyklen här hemma plus alla underbara promenade som man kan ta :)

Hmm ibland undrar jag om jag har några läsare kvar. Är ni kvar??:)
Skulle vara kul om ni lämnade en liten kommentar. Ni behöver inte berätta vem ni är, bara säga Hej! :)

Ha en jätte bra dag

4 kommentarer:

Amanda sa...

Hej Sara!!

Jag har följt dig länge nu, du är en underbar inspration för viktminskning :) Kram

Malin sa...

Hejsan!
Jag har följt din viktminskning rätt länge nu, du inspirerar verkligen!
Kramar

Linnéa sa...

God eftermiddag.. Jag har ganska precis börjat följa dig. Själv så äääälskar jag kommentarer men är sjukt dålig på att lämna några själv. Haha! Ironiskt va? Hoppas du har en bra dag kramar Linnéa

Fröken Finemang sa...

o hur gick de på vägningen??


/din trogna läsare som du vet hänger här! ;)
Puss!!