lördag 19 december 2009

Ett litet uppehåll

Ja det är väl bara till att inse fakta. Det är december månad och alldeles för mycket frestelser. Just nu är inte motivationen på topp och då blir det ännu svårare. Men jag har bestämmt mig för att jag kommer att FÅ unna mig en del i jul och så tar jag tag i det igen i januari.
Med detta menar jag inte att jag ska gå upp flera kilo utan går jag upp lite så är det OK. Jag kommer även att träna i den mån jag hinner.

Jag lånade winsor pilates av min mamma. Körde för första gången ikväll och det börjar redan o kännas lite. Någon som har testat - funkar det???!!

På måndag ska vår nya soffa komma. Det nya soffbordet, tv-bänken och mattan är redan framme så nu hoppas jag verkligen inte på några förseningar. Vill få färdigt här inne nu!! Speciellt nu innan julen.....

Då är det bara dagis och jobb måndag och tisdag, sen har vi långt jullov allihopa. Det ska bli så mysigt så :)
Som vanligt så firar vi julen tre gånger. Lillejul är hemma hos mamma&pappa, julafton blir hemma hos Daniels farmor och på juldagen blir det hemma hos Daniels mamma. Så ja, vi lär väl vara helt slut efter dom dagarna och fulla med julmat hehe :)

Dags att gå och lägga sig
Sov gott

Inga kommentarer: