tisdag 29 december 2009

Nytt år, nya mål

Det verkar lite som om kroppen har ställt in sig på att det är slutet av året och att man kan unna sig liite grann till ;)
Men 2010 ska bli ett jäkla bra år för det är då jag SKA nå min målvikt.
Jag har ungefär 10 kilo kvar och till sommaren ska det 65 kilo på vågen.
Det kommer även att tränas en del och kosten ska bli som vanligt - bra med andra ord!

Angående vv så kommer jag inte att ha tid att gå varje vecka. Kommer att priotera träningen före. I och med att Daniel tränar mycket så vill man ju ha tid till familjen också.
Men som jag känner just nu så kommer jag att "klara" mig av att gå på vv en till två gånger i månaden. Funkar det så är det ju bra, gör det inte det så får jag tänka om lite

Dags för soffan :)

1 kommentar:

Cee sa...

Det kommer du att fixa lätt som en plätt det har du gjort för... ha en trevligt nytt år kram Ceer