måndag 14 december 2009

Godmorgon

Måndag morgon och nya tag när det gäller maten :). Har blivit lite för mycket av det goda i helgen - men (som sagt) så blir det ju lite så i december månad. Nu ska jag köra som en "galning" fram till den 22 sen tar jag lite jul och nyårsuppehåll.
Klockan nio ska jag och syrran åka ner och träna på gymmet. En bra start på veckan - härligt:)!!!Just nu är det bara jag och lilla Felicia som är vaken. Hon sov mellan 20-06 så man ska absolut inte klaga.
Killarna sussar gott så jag får väl se om jag orkar vänta med frukosten tills dom vaknar.
Angånede kameravalet så blev det canon eos 450D. Jag var inte med och bestämmde så mycket (litar på Daniel :) utan Daniel var inne och läste lite över allt och tyckte att denna var bäst för oss. Stod att den var bra för nybörjare och det är verkligen vi :). Den tar superfina bilder men än så länge har vi mycket att lära. Nästa steg nu är att köpa lite objektiv så vi kan ta ännu finare bilder :)


Detta har helgen bestått av :) (ja och en massa annat...)





Ha en fortsatt bra måndag

Inga kommentarer: