tisdag 1 december 2009

Nu är den här....

Ja den underbara julemånaden är här och det är riktigt härligt!! Nu är det bara till att njuta :)
Det kommer bli en del pysslande, bakning, lite mer julsaker ska upp, granen ska in och kläs. Sen är det en massa mys med familj och vänner :)
Idag började julkalendern vilket innebär att det var första paketet för Benjamin i vår lilla julkalender. Idag blev det ett par spindelmannen vantar :)

Nu när jag har börjat och träna så kommer jag inte ha tid att gå varje vecka på vv. Vet att det är viktigt att gå varje vecka men jag vet att jag kan skärpa mig ändå om jag går en till två gånger i månaden. Så denna vecka hoppar jag vv men ska gå nästa tisdag.
Hur har denna vecka gått med propointsen då? Jo en sak är att jag är mätt hela tiden vilket är positivt, något annat är att det känns som man får äta mer och det känns lite fel. Man äter ju sin frukost, lunch, middag och sina mellanmål och ändå får man äta mer.. Hmm jaja ska bli intressant och se vad som händer på vågen.

Nu är lilleman på dagis. Lilltjejen ska äta om en timme sen blir den en långpromenad till maxi :)
Ha en bra dag

Inga kommentarer: