måndag 18 maj 2009

underbart solig dag

Ja måndagen blev inte som man hade tänkt sig. Dom hade "lovat" regn så man var ju inställd på att spendera dagen inne idag. Men så blev det inte. Solen var framme och det var riktigt varmt idag. Så när jag hämtade lilleman stannade vi ute i ett par timmar innan det var dags att gå in o laga mat....

Imorse hann jag med att rensa Benjamins gaderob. Fick gott om plats nu, till och med så att lillsyrran fick en liten hylla och lite plats för att hänga vissa plagg...
Sen tog tyvärr mitt låga blodtryck över så jag var tvungen att ligga och vila ett bra tag. Är så himla obehagligt.....

Nu är Daniel iväg o tränar och lilleman ligger i våra sängar och tittar på Djungelboken. Han lär väl somna snart, han är jätte trött....

Så nu ska jag slänga mig i soffan och titta på sjukhuset....

Ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer: