onsdag 20 maj 2009

Onsdagsmorgon

Då var onsdagen här och nu är vi snart lediga i fyra dagar :) Härligt så!! Eller det är i och för sig bara jag och Benjamin. Daniel jobbar torsdag och söndag.... Men men vi ska nog kunna hitta på något kul!!

Morgonen kommer förmodligen bli rätt lugn om jag inte kommer på något att göra...
Kanske ska ta fram dammsugaren och städa av toaletten. Har inte riktigt bestämmt mig än *hihi*... Annars finns det alltid lite småsaker att göra.

Vet inte riktigt hur det går med vikten. Vågar inte ställa mig på vågen utan kommer nog göra det sista MVC mötet den 1Juli. Så jag MÅSTE tänka på vad jag stoppar i mig.
Varenda kväll har jag ett jäkla sug efter något, känner att jag måste äta något gott...
Men igårkväll fick jag nog och skar upp lite morötter och gurka. Sen gjorde jag en dippa på mini fraiche och det stilla mitt sug.....

Nä dags att sätta fart, kan ju inte sitta här hela dagen...
Ha en fortsatt bra onsdag

50 DAGAR KVAR!! :)

Inga kommentarer: