onsdag 13 maj 2009

FÄRDIG!!!!

Då var man klar med alla sina uppdrag (hemtentor) på HELA utbildningen. Det som väntar nu om ett par veckor är den allra sista muntliga exemenationen. Det känns så himla skönt och visst känner man sig lite mallig att man har klarat sig igenom alla kurser :)
Det har varit en massa intressanta kurser och en del mindre, men så är det ju alltid. Jag är iallafall glad att jag har läst dom och jag har lärt mig oerhört mycket. Nu kommer jag inte kunna vissa mina "talanger" :) på ett tag men efter mammaledigheten ska jag definetivt söka som ekonomi assistent, för detta vill jag jobba med. Men först ska jag njuta av att gå hemma ett bra tag med mina godingar.....

Namnet är bestämmt på lilltösen. Det kommer att bli Felicia.... Det tog ett tag innan vi kom överens och kunnde bestämma oss. Det gjorde ju inte saken lättare att det finns så mycket fina flicknamn.
Men men nu är det bestämmt :)

Ha en toppen bra dag

Inga kommentarer: