tisdag 19 maj 2009

Tisdagskväll

Jaha då var det redan kväll, fattar inte vart dagarna tar vägen. Dom är i och för sig lite halv sega innan man har hämtat busungen, men sen går dom undan. Med andra ord så håller lilleman igång en :). Vilket bara är positivt :)
Var ju som sagt på utvecklingssamtal och det gick super bra.. Är en stolt mamma!!! :)

Glömde ju även att berätta att i söndags var vi på bio. Det var tre år sen sist så det var ju på tiden. Kanske inte så lägligt när man är höggravid men kroppen domnade av efter någon timme *haha*. Vi (ja, daniel, syrrorna med respektive) såg Änglar och Demoner och den var faktiskt jätte bra.

Nu är Daniel iväg och spelar match. Lilleman är precis nyduschad och serverad en flaska välling inne i våra sängar med en disneyfilm på teven. Så vad jag ska göra snart är att slänga upp mina trötta ben och mage i soffan och bara slappa :)

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Carina sa...

Hej Sara.
Jag tänkte bara kolla om det är OK att jag har lagt upp en länk till din blogg ifrån min blogg?
Är det inte det så kan jag ta bort den.
Ha en underbar onsdag.
Kram