torsdag 14 maj 2009

Helg

Ja då var det helg för vår del och det är riktigt skönt...
Är nästan precis hemkommen från dagis. Hämtade Benjamin lite tidigare för att jag skulle passa min kusin ett par timmar.
Så efter lite fika är det nu full håll igång här hemma. Det sparkas boll, kuddar kastas, bilar körs till höger och vänster... Ja med andra ord så har dom roligt :)

Idag blir annars en lugn dag. Daniel ska iväg ikväll och spela match, men den hoppar jag och Benjamin i och med att det blir alldeles för sent. Stannar istället hemma o myser :)

I helgen har vi inget speciellt planerat utan tar dagen som den kommer :)

Blev som sagt färdig med mina uppdrag igår, så idag har jag städat toaletten, dammsugit, rensat i lite lådor på papper (man har ju en förmåga att spara på sig en hel del), sen rensade och vek jag om alla kläderna i vår byrå och till sist bar jag ner alla våra vinterjackor och overaller i kjällaren. Så med andra ord - jag har varit duktig idag :)
Nästa vecka har jag lite andra saker in planerade. Man får ju passa på att göra lite sådana här saker nu. Kommer ju inte palla eller vilja det sen när lilltjejen kommer.

Ha en bra helg allihopa
kram

1 kommentar:

Lotta sa...

Önskar dig också en trevlig och härlig helg!
Lotta